Informacja dla klientów

Szanowni Państwo informujemy o zmianach w pracy naszej kancelarii. Zmiany są podyktowane aktualną sytuacją epidemiczną.

Od 16 marca br. nasza kancelaria działa online – nie przyjmujemy klientów stacjonarnie w naszej siedzibie!

Tłumaczenia poświadczone (pot. przysięgłe) w formie papierowej są dostarczane przez nas i na nasz koszt w promieniu 30 km od naszej siedziby.

Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru i dostarczenia tłumaczeń osobom starszym oraz niepełnosprawnym. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 509 756 078.

Reszta usług realizowana jest zdalnie: tłumaczenia zwykłe przesyłane są w formie elektronicznej.

Preferowaną formą płatności jest płatność przelewem online na nasze konto 19 1050 1386 1000 0022 6579 8328. Istnieje możliwość zapłaty gotówką przy dostawie tłumaczenia. Niestety jeszcze nie posiadamy terminala płatniczego dlatego chwilowo nie ma możliwości płatności kartami płatniczymi.

Przy podpisywaniu, opatrywaniu pieczęciami oraz dostarczaniu tłumaczeń zachowujemy szczególne środki ostrożności (maseczki + rękawice).

Zmieniliśmy również godziny pracy naszej kancelarii: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty do godz. 13:00.